7.10.14

Kes Sina oled, kui jutt on grupitööst?

Loomad, kelle „käitumine” iseloomustab meeskonnatööd takistavaid hoiakuid inimeste juures: 

EESEL
väga kangekaelne, ei muuda oma seisukohta

LÕVI
läheb vastuollu ja võitleb kõigiga ja kõikjal, kes takistavad tema edasiliikumist ja ei nõustu soovituga

JÄNES
jookseb minema, kui vaid tunnetab pinget, konflikti või ebameeldivat tööd „saabumas”

JAANALIND
pistab pea mulda ja keeldub reaalsust tunnistamast ning probleemi kui sellist üldse

AHV
lollitab ja naerutab teisi, takistades kontsentreerumast olulistele probleemidele

ELEVANT 
„seistes teele ette” blokeerib igasuguse edasiliikumise võimaluse (soovitud eesmärgi suunas)

KAELKIRJAK
vaatab kõigile ja kõigele ülevalt alla „ma olen üle sellest jamast”

KILPKONN 
astub kõrvale meeskonna tööst, keeldudes avaldamast arvamust ja andmast ideid

KASS 
nurub kogu aeg tähelepanu; „see on liiga keeruline minu jaoks”...mjau...

PAABULIND tõmbab pidevalt uhkeldamisega kõigi tähelepanu endale:„...vaat, kui tark, ilus ... ma olen! ”
 
MADU 
varitseb märkamatult rohus ja ründab ootamatult

NINASARVIK 
trampides ringi oma koguka kere ja suurte jalgadega häirib kõiki nii tekitab ebameeldivaid olukordi

KALA
istub klaasistunud silmadega, ei reageeri millelegi ega kellelegi

KAMEELEON 
vastavalt olukorrale „leiab” suhtumise ja arvamuse, igas   meeskonnas erineva

ÖÖKULL
on väga tõsine ja tahab näida arukas, rääkides pikkade keeruliste lausete ja väljenditega

HIIR
liiga kartlik, et midagi öelda

KONN 
krooksub ikka ja jälle sama fraasi või mõtet

JÕEHOBU 
magab kogu aja, ei tõsta iial pead millekski enamaks kui haigutamiseks

KÄGU
kuulutab viimse instantsi tõdesid (tsitaadid, teooriad)
libedal jääl ei julge kõrvale kalduda juba avaldatud tekstidest
      
SISALIK
kui te ka kogu minu seisukohaga ei nõustu, siis poolest, ehk siis sabast, olen valmis hea meelega loobuma (ALLIKAS: Kristjan Allik 2012)

KES SINA OLED?